مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-28سياسي

4 عنوان کتاب با موضوع شهید دهه هفتادی سمنان منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کتابخانه شرکت برق منطقه ای سمنان پیش از ظهر امروز به نام شهید مدافع حرم دهه هفتادی، عباس دانشگر نامگذاری شد.

علیرضا امینیان معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان در این مراسم که با حضور پدر شهید دانشگر، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان و جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان، بسیجیان و پیشکسوتان این شرکت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس گفت: پس از دریافت پیشنهاد نامگذاری کتابخانه شرکت به نام یکی از شهدا از طریق سامانه نظام پیشنهادها شرکت، در جلسه ای مقرر شد تا این کتابخانه به نام جوان مؤمن انقلابی، شهید عباس دانشگر نامگذاری شود.

وی ضمن بیان اهمیت توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی اظهار کرد: با بهره مندی از روحیات ارزشمند شهدای گران قدر به ویژه شهدای مدافع حرم و به طور شاخص شهید دانشگر می توانیم در توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی تلاش کرده و با روحیه بسیجی کارکنان، در مسیر خدمت رسانی با کیفیت مناسب تر گام برداریم.

  معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به تنوع کتابخانه شرکت برق منطقه ای سمنان با وجود کتاب هایی با موضوعات مختلف افزود: کتابخانه شهید عباس دانشگر در حال حاضر با حدود دو هزار و 500 جلد کتاب در بخش های مختلف نظیر بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 عنوان کتاب با موضوع شهید دهه هفتادی سمنان منتشر شد

4 عنوان کتاب با موضوع شهید دهه هفتادی سمنان منتشر شد