مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-28اقتصادي

مشکل تقسیم آب بین شهرستان های نیر و سرعین برطرف می شود


با برگزاری نشست های کارشناسی، مشکلات تقسیم آب بین 2 شهرستان نیر و سرعین به زودی چاره اندیشی و برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام محمدی بعد از ظهر شنبه در نشست با فرماندار سرعین در راستای حل مشکلات آبی 2 شهرستان اظهار کرد: برای اجرای طرح تقسیم حقابه 6 روستای بالادستی شهرستان های نیر و سرعین، 10 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات آب این 6 روستا از طریق احداث تقسیم کننده بتنی توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل حل می شود، تصریح کرد: اختلافی که بر سر نهر بایرام بلاغی بین روستای اسلام آباد و آلوارس رخ داده، قابل حل است.

فرماندار شهرستان نیر گفت: حل اختلاف بین اهالی روستاهای ذینفع توسط فرمانداری ها در اولویت است و هیچ اجحافی در حق کشاورزان روستاهای اسلام آباد، میمند و پیرنی نخواهد بود.

محمدی با بیان اینکه طرح کارشناسی شده منطقی و قابل اجرا است، افزود: شهرستان های همسایه نیر و سرعین دارای قرابت گردشگری و توریستی هستند و مشکلات آبی این 2 شهرستان به یکدیگر مرتبط است که در یک فضای کارشناسی مرتفع می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فرمانداری های نیر و سرعین بر استفاده بهینه از منابع آب و رعایت حقوق حقه طرفین بر اساس اسناد و مدارک موجود و طبق توافق و عرف محل با رعایت اصل عدالت با هدف جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تقسیم آب بین شهرستان های نیر و سرعین برطرف می شود

مشکل تقسیم آب بین شهرستان های نیر و سرعین برطرف می شود