مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-28سياسي

اولویت تبدیل وضعیت استخدامی پرستاران است


رییس سازمان نظام پرستاری کشور گفت: در حال حاضر موضوع استاندارد نیروی انسانی در حوزه پرستاری با اولویت تبدیل وضعیت استخدامی آنها دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،  محمد میرزابیگی امروز در همایش مدیران پرستاری کشور در مشهداظهار کرد: در حال حاضر موضوع استاندارد نیروی انسانی در حوزه پرستاری با اولویت تبدیل وضعیت استخدامی آنها دنبال می شود.

رییس سازمان نظام پرستاری کشور افزود : 52 هزار و 200 استخدام نیروی انسانی مبتنی بر نیاز در دوره کرونا و همچنین تخت های تازه تاسیس برای کل نظام سلامت اختصاص یافته است که حدود 40 تا 45 درصد آن متعلق به پرستاری است.

وی بیان کرد: قابل تحمل نیست جوانانی که در دوران کرونا به رغم پایان طرح  به کار خود ادامه دادند و حتی برخی شهید شدند، از لحاظ وضعیت استخدامی بلاتکلیف باشند.

وی افزود: جامعه پرستاری کارگر فصلی نیستند که امروز بیایند و فردا بروند، نباید با بهبود شرایط کرونا به اینها گفت دیگر کاری با شما نیست، پس خانه نشین شوید.

گروه پرستاری در دوران کرونا 200 شهید مدافع سلامت داشته است دکتر میرزابیگی گفت: گروه پرستاری در دوران کرونا 200 شهید مدافع سلامت و 145 هزار مبتلا به کرونا در کشور داشته است که پرونده برخی از شهدا در بنیاد شهید تکمیل شده و مابقی در حال رایزنی و پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تبدیل وضعیت استخدامی پرستاران است

اولویت تبدیل وضعیت استخدامی پرستاران است