مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-28سياسي

بررسی سیاست های کلی برنامه هفتم در صحن مجمع تشخیص کلید خورد


بررسی سیاست های کلی برنامه هفتم در صحن مجمع تشخیص طی جلسه ای فوق العاده به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوا،دبیر و اعضای مجمع تشخیص و جمعی از نمایندگان دولت و مجلس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتقدیم کنند تا دولت نیز پس از ابلاغ سیاست های کلی، فرصت کافی برای تدوین برنامه و ارسال آن به مجلس داشته باشد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه را بستر ریل گذاری اجرایی کشور برای پنج سال آینده دانست و بر ضرورت حضور جدی همه اعضا در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و تامل و دقت در بررسی مفاد سیاستهای کلی تاکید کرد.

محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز طی سخنانی در این جلسه با اشاره به روند تهیه متن سیاست های کلی برنامه هفتم از ابتدای سال 99تا ابلاغ پیش نویس متن از سوی رهبر معظم انقلاب در 10 بهمن سال 1400، به برگزاری جلسات متعدد کمیسیون مشترک برای بررسی ایده های ارائه شده و تدوین آنها در قالب بندهای سیاستهای کلی اشاره و اظهار کرد: با انجام کاری دقیق و علمی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه با آسیب شناسی سیاست های کلی پیشین و همچنین ارزیابی میزان تحقق برنامه های سابق و نسبت آن با نیازهای واقعی کشور، روی ایده ها کار متراکمی صورت گرفت و برای نخستین بار در قالب جمع سپاری، حدود 8000 صفحه از نظرات همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سیاست های کلی برنامه هفتم در صحن مجمع تشخیص کلید خورد

بررسی سیاست های کلی برنامه هفتم در صحن مجمع تشخیص کلید خورد