مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-28سياسي

با آموزش مالیات به یک مشاور مالیاتی متخصص تبدیل شوید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگر به هر طریقی کسب درآمد می کنید و یا کسب و کار مشخصی دارید، احتمالا با اداره مالیات سر و کار داشته اید و حتما از اهمیت پرداخت مالیات آگاه هستید.

- همچنین شامل آموزش مراحل کامل دادرسی مالیاتی و سرفصل های دیگر است که هر کدام به صورت جامع و مفید توسط تیم متخصص آقای مالیات آموزش داده می شوند.

دستاوردهای پایان دوره کارشناس مالیاتی شما می توانید در پایان این دوره آموزش مالیات تمرین مباحث تدریس شده را دریافت کرده و رفع اشکال کنید، همچنین با مشکلات پرونده های مالیاتی اشخاص حقیقی آشنا شده و می توانید برای رفع مشکل آن از اقدامات هوشمندانه استفاده کنید.

تشریح پرونده های واقعی به شما امکان می دهد که به تمام قوانین، مسلط شده و برای اجرای تمام مراحل مالیاتی پرونده های واقعی آماده شوید.

در نهایت می توانید با دانش عملیاتی دوره ضمن اثبات جایگاه شغلی خود به کارفرمایان خود برای جلوگیری از خطای مالیاتی کمک کنید.

دوره مشاوره مالیاتی اگر علاقمند به شرکت در این دوره از آموزش مالیات هستید و قصد دارید به عنوان مشاور مالیاتی از حقوق خود و مؤدیان دفاع کنید، باید به قوانین مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی تسلط داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آموزش مالیات به یک مشاور مالیاتی متخصص تبدیل شوید!

با آموزش مالیات به یک مشاور مالیاتی متخصص تبدیل شوید!