مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-28سياسي

بام تبریز چشم انتظار سفر رییس جمهور


توسعه زیرساخت های تفرجگاه عون ابن علی و به ثمر رسیدن شکل حقیقی این پروژه مهم شهری از جمله طرح هایی است که تحقق آن، علاوه بر جذب گردشگر می تواند درآمد قابل توجهی برای شهر تبریز به ارمغان آورد و تکمیل آن از انتظارات مردم این خطه در سفر پیش روی رییس جمهوری به آذربایجان شرقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، کوه عینالی واقع در ضلع شمالی شهر تبریز، یکی از جاذبه های گردشگری و بزرگترین تفرجگاه کوهستانی این شهر است.

کوه سرخاب یا عینالی داغی مجموعه بلندی ها، دره ها و تپه های سرخ رنگ است، این کوه مشرف به شهر تبریز بوده و در بخش شمالی این شهر قرار گرفته است.

تفرجگاهی که نه تنها در تبریز که حالا آوازه آن در شمالغرب کشور بی همتا بوده و چون نگینی سرخ در قاب گردشگری این خطه رخ نمایی می کند.

ارتفاع عینالی در بلندترین نقطه 1960 متر از سطح دریا بوده و یکی از بزرگترین تفرجگاه های آذربایجان شرقی و بام شهر تبریز محسوب می شود که طی این سال ها اقدامات بسیاری برای زیباتر شدن آن انجام شده که جنگل کاری و احداث استخر بزرگ داغ گولی بر بالای آن از مهم ترین آن ها است.

این کوه سرخ فام در روزهای گرم و سرد سال، میزبان گردشگران و کوهنوردان همیشگی خود بوده و تمامی شهروندان تبریزی و مسافران ورودی به این شهر می توانند برای لذت بردن از هوای خنک و مطبوع و البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام تبریز چشم انتظار سفر رییس جمهور

بام تبریز چشم انتظار سفر رییس جمهور