مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-28فرهنگي

سایت موزه همدان افتتاح رسمی نشده است/ نصب شناسنامه دوزبانه اشیای تاریخی


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه سایت موزه همدان افتتاح رسمی نشده است گفت: شناسنامه دوزبانه اشیای داخل سایت موزه در حال تهیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سایت موزه پیاده راه میدان امام(ره) با وجود اینکه سال ها طول کشید تا به نتیجه برسد، عید نوروز امسال طراحی و در معرض بازدید عموم قرار گرفت اما همچنان نواقصی دارد که این موضوع برای شهروندان سوال برانگیز شده است.

در همین راستا رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان همدان در گفت وگو با فارس با بیان اینکه سایت موزه از نظر سایت و آثار موزه ای تکمیل شده است اظهار کرد: شناسنامه آثار هنوز در کنار اشیای به نمایش گذاشته شده، وجود ندارد که این امر به صورت دوزبانه در حالی تهیه است.

مجید جهانگیریان با بیان اینکه تسریع در اتمام پروژه باعث شده نتوان به صورت کامل آن را ارائه کرد افزود: این مجموعه با همکاری شهرداری به صورت آزمایشی در معرض نمایش گذاشته شده تا افتتاح رسمی آن با هماهنگی فرمانداری انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه پس از افتتاح رسمی، سایت موزه جزو آثار موزه ای برای بازدید عموم قرار می گیرد در خصوص تامین امنیت آن نیز گفت: این مجموعه در میدان مرکزی شهر قرار گرفته و چون عوامل انتظامی در این منطقه حضور دارند و مردم نیز همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت موزه همدان افتتاح رسمی نشده است/ نصب شناسنامه دوزبانه اشیای تاریخی

سایت موزه همدان افتتاح رسمی نشده است/ نصب شناسنامه دوزبانه اشیای تاریخی