مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-28سياسي

طرح حفاظت و ساماندهی شهر تاریخی استرآباد ابلاغ شد


قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور طی نامه ای به استاندار گلستان، طرح حفاظت و ساماندهی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) و ضوابط اختصاصی آن را ابلاغ کرد.

- قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور طی نامه ای به استاندار گلستان، طرح حفاظت و ساماندهی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) و ضوابط اختصاصی آن را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ ضوابط و مقررات اختصاصی حفاظت و احیای بافت تاریخی استرآباد (گرگان) با توجه به ضرورت و اهمیت حفاظت، ساماندهی و احیای بافت شهر تاریخی استرآباد (گرگان) و نظر به مفاد وظایف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استناد به بندهای (6)، (10)، (11) و (12) از ماده (3) قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب اول اردیبهشت 67 و همچنین بند (ج) ماده (1) قانون حمایت از مرمت و احیای بافت تاریخی- فرهنگی مصوب تیر 98 ابلاغ شده است.

در نامه علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور به علی محمد زنگانه استاندار گلستان آمده است: ضوابط و مقررات ابلاغی شامل پنج جلد گزارش از مطالعات پایه و شناخت، برنامه حفاظت، مرمت و احیا، ضوابط کنترل، نظام هدایت طراحی معماری و مرمت شهری و راهبری توسعه به همراه یک جلد آلبوم نقشه ها (15 برگ نقشه مهر و امضا شده و لوح فشرده گزارش و نقشه ها) است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حفاظت و ساماندهی شهر تاریخی استرآباد ابلاغ شد

طرح حفاظت و ساماندهی شهر تاریخی استرآباد ابلاغ شد