مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-28دانش

درمان دقیق عفونت ریشه دندان با استفاده از نانوربات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک مطالعه جدید توسط دانشمندان موسسه علوم هند (IISc) و شرکت تراناتیلوس (Theranautilus) انجام شده، نشان می دهد که ربات هایی در ابعاد نانو که با میدان مغناطیسی کار می کنند ممکن است به تخریب باکتری ها در عمق توبول های .

- یک مطالعه جدید نشان می دهد که ربات هایی در ابعاد نانو که با میدان مغناطیسی کار می کنند، ممکن است به تخریب باکتری ها در عمق توبول های عاجی و افزایش کارایی روش های درمان کانال ریشه کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک مطالعه جدید توسط دانشمندان موسسه علوم هند (IISc) و شرکت تراناتیلوس (Theranautilus) انجام شده، نشان می دهد که ربات هایی در ابعاد نانو که با میدان مغناطیسی کار می کنند ممکن است به تخریب باکتری ها در عمق توبول های عاجی و افزایش کارایی روش های درمان کانال ریشه کمک کنند.

میلیون ها نفر در سراسر جهان، تحت درمان ریشه برای رفع عفونت دندان قرار می گیرند.

بافت نرم آسیب دیده داخل دندان که پالپ نامیده می شود، برداشته می شود و دندان با آنتی بیوتیک ها یا مواد شیمیایی شسته می شود تا میکروب هایی که باعث عفونت می شوند از بین بروند.

با این حال، درمان اغلب در از بین بردن تمام باکتری ها، به ویژه باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک، مانند انتروکوکوس فکالیس، که در داخل کانال های میکروسکوپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان دقیق عفونت ریشه دندان با استفاده از نانوربات

درمان دقیق عفونت ریشه دندان با استفاده از نانوربات