مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-28اقتصادي

اجرای 3 حکم تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز/ 7000 مترمربع از اراضی سمنان آزاد شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آزادسازی هفت هزار مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی استان در دو ماه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا خراسانیان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی به جد برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغات، سه فقره احکام قطعی که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به ساخت وساز بناهای غیرمجاز در باغات کرده بودند، با همراهی و همکاری سایر دستگاه های مرتبط در شهرستان شاهرود و مهدی شهر اجرا و هفت هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی این شهرستان ها آزادسازی شد.

خراسانیان با بیان اینکه بنا به اظهارات کارشناسان مربوط ارزش بناهای غیرمجاز قلع وقمع شده حدود 6 میلیارد تومان برآورد شده است، از تمام بهره برداران خواست تا قبل از اخذ مجوز از امور اراضی هیچ گونه بنا یا دیواری در اراضی زراعی و باغی احداث نکنند تا از ایجاد چنین خسارات مالی به آنها جلوگیری شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی در اولویت برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان است، افزود: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی گام ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 حکم تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز/ 7000 مترمربع از اراضی سمنان آزاد شد

اجرای 3 حکم تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز/ 7000 مترمربع از اراضی سمنان آزاد شد