مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-28اجتماعي

سومین امتحان نهایی هم در دام سودجویان/ ابزارهای تقلب میلیونی به فروش می رسد


سؤالات امتحانات نهایی کمتر از نیم ساعت از شروع امتحان روی کانال های ایجاد شده توسط سودجویان قرار گرفته است و این افراد راه های تقلب را هم برای دانش آموزان می فرستند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: هنوز چند روز مانده بود به آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان که کانال های مختلفی برای رساندن سؤالات امتحان نهایی ایجاد شدند.

این کانال ها مدعی هستند که سؤالات امتحانی را قبل از شروع امتحان در اختیار دانش آموزان قرار می دهند اما برخی از این کانال ها با اشاره به ادعای مسؤولان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه سؤالات امتحان نهایی قبل از شروع امتحان لو نمی رود، به انتشار سؤالات امتحانی بعد از آغاز آزمون می پردازند.

  متأسفانه سؤالات امتحانات نهایی کمتر از نیم ساعت از شروع امتحان روی کانال های ایجاد شده توسط این افراد قرار گرفته است و این افراد راه های تقلب را هم برای دانش آموزان می فرستند.

  * اذعان کانال های توزیع سؤالات امتحان نهایی مبنی بر لو نرفتن سؤالات قبل از جلسه این کانال ها عنوان می کنند کانال هایی که چند ساعت قبل از شروع امتحان، سؤالات امتحانی را در اختیار داوطلبان قرار می دهند، سؤالات فیک پخش می کنند.

همچنین آنها مسلط به فرایند توزیع سؤالات امتحان نهایی هستند و این را عنوان می کنند که سؤالات امتحانات نهایی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین امتحان نهایی هم در دام سودجویان/ ابزارهای تقلب میلیونی به فروش می رسد

سومین امتحان نهایی هم در دام سودجویان/ ابزارهای تقلب میلیونی به فروش می رسد