مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-28فرهنگي

گاردین: سعید روستایی بهترین کارگردان کن می شود


روزنامه گاردین سعید روستایی را به عنوان بخت اول دریافت جایزه بهترین کارگردان از هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم کن معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پیتر بردشاو، منتقد ارشد روزنامه گاردین، همزمان با آخرین روز از هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در یادداشتی پیش بینی خود را در مورد برندگان دوره حاضر این رویداد سینمایی اعلام کرد.

براساس پیش بینی های این منتقد نام آشنا، نخل طلای جشنواره امسال به فیلم تصمیم به رفتن ساخته پارک چان ووک خواهد رسید و فیلم نزدیک به کارگردانی لوکاس دونت جایزه بزرگ را دریافت خواهد کرد.

به عقیده برنارد شاو، جایزه هیات داوران هفتادوپنجمین دوره از جشنواره کن به فیلم آرامش ساخته آلبرت سرا می رسد و جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم برادران لیلا به سعید روستایی اهدا خواهد شد.

همچنین پیر فرانچسکو فاوینو برای بازی در فیلم نوستالژی جایزه بهترین بازیگر مرد و تانگ وی برای نقش آفرینی در فیلم تصمیم به رفتن برنده جایزه بهترین بازیگر زن خواهد شد.

در این پیش بینی شارلوت واندرمیرش و فیلیکس ون گرینینگن برای نگارش فیلمنامه فیلم هشت کوه به عنوان بخت های اول دریافت جایزه بهترین فیلمنامه معرفی شدند.

فیلم برادران لیلا به عنوان نماینده سینمای ایران در این دوره از جشنواره فیلم کن، درباره زنی به نام لیلا (ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: سعید روستایی بهترین کارگردان کن می شود

گاردین: سعید روستایی بهترین کارگردان کن می شود