مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-28سياسي

استاندار قم: از ظرفیت همه اقشار در کنگره ملی شهدای استان استفاده شود


استاندار قم با تاکید بر اهمیت مردمی شدن برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در آبان ماه، گفت: مردم باید نقش اصلی را در برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به شعار این کنگره با عنوان قم سرآمد شهادت و سرافرازی گفت: همه باید در برگزاری این کنگره با همه گستردگی آن در ابعاد مختلف فرهنگی تلاش کنیم و این کنگره باید نمونه سایر استان ها شود.

وی در ادامه افزود: دربرپایی این کنگره نقش مردم باید پررنگ دیده شود و تلاش و مشارکت همه مردم ونهاد های فرهنگی در  هر چه با شکوه تر شدن این مراسم بسیار حائز اهمیت است.

استاندار قم اظهار داشت : با برنامه ریزی دقیق و احصاء وظایف اعضای ستاد کنگره،  ارزیابی دستگاه های اجرایی وسایر نهاد بر اساس شرح وظایف 28 گانه ابلاغ شده انجام خواهد شد.

وی برپایی این کنگره را مختص به یک هفته و یک روز خاص ندانست و گفت: این کنگره اختصاص به زمان خاصی ندارد و می بایست اقدامات و دستاورد های کنگره و تکریم شهدا استمرار داشته باشد و همه ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی و نقش مردمی و استفاده از همه ظرفیت ها ی استان  در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: از ظرفیت همه اقشار در کنگره ملی شهدای استان استفاده شود

استاندار قم: از ظرفیت همه اقشار در کنگره ملی شهدای استان استفاده شود