مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-28دانش

دومین نشست مشترک پارک فناوری پردیس و شورای علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از امضاء تفاهم نامه میان پارک فناوری پردیس و شورای ملی علوم و فناوری نیکاراگوئه و برگزاری اولین نشست کمیته مشترک همکاری میان این دو سازمان، - پس از امضای تفاهم نامه میان پارک فناوری پردیس و شورای ملی علوم و فناوری نیکاراگوئه و برگزاری اولین نشست کمیته مشترک همکاری میان این دو سازمان، دومین نشست کمیته مذکور برای پیگیری توافق های صورت پذیرفته تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از امضاء تفاهم نامه میان پارک فناوری پردیس و شورای ملی علوم و فناوری نیکاراگوئه و برگزاری اولین نشست کمیته مشترک همکاری میان این دو سازمان، دومین نشست کمیته مذکور برای پیگیری توافق های صورت پذیرفته تشکیل شد.

این نشست با حضور مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس، صالحی سفیر جمهوری اسلامی ایران در نیکاراگوئه، ایساک لنین براوو سفیر کشور نیکاراگوئه در تهران، ماریا آیونیس ریواس دبیر اجرایی شورای ملی علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار و در آن به دو سفر اخیر و مهم مقامات جمهوری اسلامی ایران به کشور نیکاراگوئه اشاره و به اهمیت شروع همکاری میان دو کشور تاکید شد.

همچنین در این نشست نمایندگانی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و انستیتو پاستور ایران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست مشترک پارک فناوری پردیس و شورای علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار شد

دومین نشست مشترک پارک فناوری پردیس و شورای علوم و فناوری نیکاراگوئه برگزار شد