مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-28اقتصادي

مشارکت وزارت تعاون در 15 درصد تولید ناخالص کشور


جانشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه دانش بنیان ها گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 15 درصد تولید ناخالص داخلی کشور مشارکت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، علی اکبر رضایی ، جانشین وزیر تعاون، کا و رفاه اجتماعی در حوزه دانش بنیان ها اظهار داشت: ما با شرکت های دانش بنیان دنبال افزایش تاب آوری در خوداتکایی کشور همراه هستیم و بدون آنها نمی توانیم به خوداتکایی برسیم و قطعا خوداتکایی هم به اقتدار ملی می انجامد.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 15 درصد تولید ناخالص داخلی کشور مشارکت دارد و بنابراین باید بحث های دانش بنیان در صنایعی مانند فولاد، دیجیتال، نفت پتروشیمی و الکترونیک که بستر خوبی برای فعالیت دانش بنیان ها دارد را دنبال کرد.

جانشین وزیر در حوزه دانش بنیان ها همچنین گفت: از نیمه سال دوم سال گذشته سامانه نظارتی و سامانه سوت زنی در وزارت کار راه اندازی شد که یکی از کامل ترین سامانه های سوت زنی در کشور بود، در این مدت 1100 گزارش مردمی دریافت کردیم که نیمی از آنها قابل اعتنا و پیگیری بود و بعد از بررسی 7 پرونده قضایی برای آنها تشکیل و به دستگاه های تابعه برای پیگیری قضایی ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت وزارت تعاون در 15 درصد تولید ناخالص کشور

مشارکت وزارت تعاون در 15 درصد تولید ناخالص کشور