موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-28سياسي

ترامپ: کاخ سفید را پس می گیریم


رییس جمهوری پیشین ایالات متحده، در جریان سخنرانی اخیر خود به این نکته اشاره کرد که ممکن است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند.

- رییس جمهوری پیشین ایالات متحده، در جریان سخنرانی اخیر خود از احتمال شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ ، رییس جمهوری پیشین ایالات متحده، در جریان سخنرانی اخیر خود به این نکته اشاره کرد که ممکن است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند.

وی در جریان این سخنرانی گفت: با یکدیگر، ما (جمهوری خواهان) مجلس نمایندگان و سنا را پس خواهیم گرفت و در سال 2024 کاخ سفید بزرگ و زیبا را پس می گیریم.

کاخ سفیدی که بسیار دوستش داریم و آن را می پرستیم.

ترامپ در جریان این سخنرانی، بسیاری از اقدامات دولت بایدن، از جمله مدیریت خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، سیاست های ضدانرژی، قیمت بالای سوخت، تخصیص 40 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و غیره را مورد انتقاد قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: کاخ سفید را پس می گیریم

ترامپ: کاخ سفید را پس می گیریم