مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-28اقتصادي

ذخیره گوشت قرمز و مرغ منجمد در سمنان کافی است/ کمبودی در بازار نیست


رییس ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: ذخیره گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان سمنان خوب است و کمبودی در بازار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، رییس ستاد تنظیم بازار استان سمنان پیش از ظهر امروز در هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: باید از مردم فهیم، شریف و بزرگوار، بازاریان، کسبه، اصناف و اتحادیه های این استان قدردانی کرد که در بحث اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نهایت همکاری را داشتند.

وی تصریح کرد: علت همراهی مردم استان و دستیابی به موفقیت در اجرای این طرح، حمایت های رهبر معظم انقلاب از سیاست های اقتصادی دولت، صحبت های اقناعی و صادقانه رییس جمهور و بصیرت مردم است.

رییس ستاد تنظیم بازار استان سمنان تصریح کرد: کمیته های متعددی در حوزه های مختلف تنظیم بازار استان برای پیشبرد بهتر امور شکل گرفت و اقدامات در بحث تأمین کالا به خوبی به انجام رسید و کالاهای اساسی و سایر اقلام به وفور در سطح بازار تأمین شد.

هاشمی بیان کرد: کمترین کمبودی در حوزه کالاهای اساسی و سایر اقلام موردنیاز مردم در بازار استان وجود نداشت و با ورود تمام متولیان امر، نظارت خوبی در سطح بازار با انجام بازدیدهای متعدد شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره گوشت قرمز و مرغ منجمد در سمنان کافی است/ کمبودی در بازار نیست

ذخیره گوشت قرمز و مرغ منجمد در سمنان کافی است/ کمبودی در بازار نیست