مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-28پزشكي

مشهد پیشگام کشور در استفاده از شیوه های نوین و به روز حوزه پرستاری است


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از شیوه های نوین و به روز حوزه پرستاری بسیار مورد تاکید بوده و در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشگام کشور است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وب دا، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفتاد و نهمین اجلاس مدیران امور پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار کرد: خداوند منان را شاکریم که ما در لباس و کسوت پرستاری و در مسیر خدمت به مردم قرار داد و معتقدیم که برترین مخلوق خدا پرستاران هستند، همان کسانی که عاشقانه در مسیر خدمت به همنوع خود تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: شعار و سرلوحه کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت سیزدهم عدالت و تعالی است و معتقدیم که سلامت و امنیت از مطالبات به حق مردم و از مهمتریت وظایف دولت است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: برای دسترسی به عدالت، نیازمند بازنگری در اجرای مدل های بهداشت و درمان هستیم.

دکتر عبادی اضافه کرد: مشکل دیگر در کاهش سن سالمندی بود و در حال حاضر بیش از 8 میلیون سالمند داریم که یک میلیون و 500 هزار نفر از این تعداد بیش از 2 بیماری دارند و بالغ بر 10 نوع دارو مصرف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد پیشگام کشور در استفاده از شیوه های نوین و به روز حوزه پرستاری است

مشهد پیشگام کشور در استفاده از شیوه های نوین و به روز حوزه پرستاری است