مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:322022-05-28اقتصادي

شناسایی 34 فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی


مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت:در راستای بازرسی از صنوف، فروشگاه ها و مراکز توزیع و عرضه استان به منظور اجرای طرح طاها، از ابتدای سال جاری تا کنون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز فهیمه مهمان نواز، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در راستای بازرسی از صنوف، فروشگاه ها و مراکز توزیع و عرضه استان به منظور اجرای طرح طاها، از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد 34 فرآورده بدون علامت استاندارد، فاقد کد ده رقمی شناسایی، توقیف و جمع آوری شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 400 مورد بازرسی و نمونه برداری از مراکز توزیع و عرضه کالا در راستای اجرای طرح طاها، انجام شده است.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با تاکید بر صیانت از حقوق شهروندی و احقاق حقوق مصرف کنندگان، افزود: کلیه محصولات تولید داخل مشمول رعایت استاندارد اجباری، ملزم به درج کد ده رقمی منحصر به فرد در زیر نشان استاندارد روی بسته بندی کالا هستند که با ارسال این کد به سامانه 10001517، اطلاعاتی شامل نام واحد تولیدی، نام محصول، وضعیت پروانه کاربرد علامت استاندارد و تاریخ انقضای آن به مصرف کنندگان اعلام شود.

مهمان نواز در پایان خاطر نشان کرد:کالاهای بدون علامت استاندارد کشف شده شامل فرآورده های فیلتر هوا، ضد یخ، زعفران، مایع سفید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 34 فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی

شناسایی 34 فرآورده کالای بدون علامت استاندارد در خراسان شمالی