مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:272022-05-28پزشكي

قادری: تزریق واکسن فلج اطفال برای حجاج ایرانی ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم قادری افزود: با توجه به اینکه احتمال آلودگی کشور ها به ویروس فلج اطفال افزایش یافته است، بر اساس تاکید سازمان جهانی بهداشت، - رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق واکسن فلج اطفال به دلیل احتمال آلودگی کشور ها به این ویروس برای حجاج ایرانی ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم قادری افزود: با توجه به اینکه احتمال آلودگی کشور ها به ویروس فلج اطفال افزایش یافته است، بر اساس تاکید سازمان جهانی بهداشت، افرادی که امسال به حج تمتع مشرف می شوند باید این واکسن را تزریق کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس برگزاری جلسه ای با مسوولان سازمان حج و زیارت، تزریق واکسن فلج اطفال برای حجاج ایرانی بصورت بخشنامه به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده و افراد واجد شرایط ملزم به دریافت این واکسن هستند.

قادری با بیان اینکه واکسن فلج اطفال در کشور موجود است، ادامه داد: در حال حاضر مراکز بهداشتی در همه شهر ها علاوه بر واکسن مننژیت واکسن فلج را نیز به اندازه کافی در اختیار دارند و زائران باید این دو واکسن را از هفته جاری تزریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: تزریق واکسن فلج اطفال برای حجاج ایرانی ضروری است

قادری: تزریق واکسن فلج اطفال برای حجاج ایرانی ضروری است