مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-28سياسي

بازبینی پرونده های محکومان امنیتی در البرز


رییس کل دادگستری البرز با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر بازبینی پرونده های امنیتی گفت: ارگروهی بدین منظور در دادگستری کل استان تشکیل و تمامی پرونده های مربوطه بازبینی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضایی رییس کل در نظارت بر زندان ها و اجرای احکام دادگستری کل استان و تعدادی از قضات و مدیران قضایی استان با حضور در یکی از ندامتگاه های استان با متهمان و محکومان امنیتی ملاقات کرد.

رییس کل دادگستری استان البرز در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه این بازدید مختص زندانیان امنیتی بود، گفت: در این بازدید به صورت مستقیم با این دسته از زندانیان، شامل متهمان و محکومان دیدار و گفتگو شد و مشکلات و موضوعات اعلامی آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بازدید پس از استماع صحبت ها و مشکلات این زندانیان، دستورات قضایی مبنی بر بررسی پرونده 4 نفر در کمیسیون عفو، همچنین برای چند نفر دیگر نیز اعطای مرخصی پایان حبس، اعطای آزادی مشروط و ادامه تحمل محکومیت در زندان باز صادر شد.

فاضلی هریکندی به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر بازبینی پرونده های امنیتی در سال گذشته اشاره کرد و متذکر شد: کارگروهی بدین منظور در دادگستری کل استان تشکیل و تمامی پرونده های مربوطه بازبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی پرونده های محکومان امنیتی در البرز

بازبینی پرونده های محکومان امنیتی در البرز