مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-28اقتصادي

997 مورد بازرسی از نانوایی های سمنان صورت گرفت


در اردیبهشت ماه سال جاری 997 مورد بازرسی از نانوایی های شهرستان با توجه به اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها، - صورت گرفته است.

حسن اقوامی پناه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه در زمینه بازرسی بخش خبازی ها با توجه به اهمیت نان در سبد خانوار، اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داده ایم، ابراز کرد: با اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها، نظارت بر تمام تولیدی های نان در شهرستان سمنان تشدید شده است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه 997 بازرسی از نانوایی ها صورت گرفته است، افزود: دستگاه های مرتبط اصناف، غله، جهاد کشاورزی و… در این بازدیدها به اصناف مرتبط با آرد و نان سرکشی و بر روند اجرای دقیق پخت نان با آرد دولتی نیز نظارت دارند.

سرپرست فرمانداری سمنان با بیان اینکه 30 مورد تخلف و دو مورد تعطیلی نانوایی ها در سمنان طی همین بازدیدها، اعمال شده است، گفت: بر اساس آیین نامه تخلفات با متخلفان حوزه آرد و نان شهرستان برخورد می شود.

اقوامی پناه درباره بازدارندگی جرایم، تاکید کرد: طبق آیین نامه جدید هم جریمه های نقدی افزایش داشته و هم برخورد در اندازه تعطیلی موقت مغازه ها نیز تشدید شده است لذا در این زمینه نیز با جدیت شاهد حضور بازرسان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

997 مورد بازرسی از نانوایی های سمنان صورت گرفت

997 مورد بازرسی از نانوایی های سمنان صورت گرفت