مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-28ورزشي

دهه نودی هایی که در «سلام فرمانده» سرباز امام زمان شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی نجفی قدسی فعال قرآنی کشورمان در یادداشتی به توصیف اجتماع بزرگ دهه نودی ها که پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، - مرتضی نجفی قدسی فعال قرآنی کشورمان در یادداشتی به توصیف اجتماع بزرگ دهه نودی ها که پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرداخت که در ادامه تقدیم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی نجفی قدسی فعال قرآنی کشورمان در یادداشتی به توصیف اجتماع بزرگ دهه نودی ها که پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرداخت که در ادامه تقدیم می شود.

اجتماع یکصد هزار نفری دهه نودی و هشتادی های مردم عزیز تهران در ورزشگاه آزادی و سرود امام زمانی سردادن آنان صحنه بسیار زیبا، غرورآفرین و ماندگاری را ایجاد کرد که از کنار آن نمی توان به سادگی گذشت.

از چند هفته پیش که این نسیم مهدوی از مسجد مقدس جمکران وزیدن گرفت بحمدلله به لطف امام زمان (عج) با اقبال شایان توجه کودکان و نوجوانان کشورمان در مدارس و تجمعات بزرگی در مراکز استان ها و شهر های مختلف کشورمان همراه بود.

واقعاً کسی فکر نمی کرد یک سرود مذهبی که نجوایی ملتمسانه با حضرت حجت ارواحنا فداه دارد اینچنین در ذهن و جان نونهالان نفوذ کند و آن ها را در نمایشی وجدآور به صحنه آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه نودی هایی که در «سلام فرمانده» سرباز امام زمان شدند

دهه نودی هایی که در «سلام فرمانده» سرباز امام زمان شدند