مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-28اجتماعي

پارک های محله ای بندرعباس به پارکبان مستقر نیاز دارند


شهرداری بندرعباس، پارک های محله ای بسیاری می سازد اما بدلیل بی مهری ناشی از نبود پارکبان مستقر در این پارک ها، عملا پس از مدتی به خاموشی و نابودی این پارک ها و سرقت وسایل آنان می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پارک های محله ای بسیاری در سال های اخیر در این شهر با صرف هزینه های بسیار ساخته شده  اما پس از مدت کوتاهی بدلیل بی مهری مسؤولان شهری به آنها، رو به نابودی نهاده و وسایل بازی درون آنها نیز از سوی معتادین به سرقت برده شده است.

از خاموشی مطلق پارک ها گرفته تا سرقت وسایل بازی کودکان تا محل تجمع معتادین متجاهر و اراذل و اوباش و نیز محل پرسه سگ های ولگرد و حیوانات موذی، این روزها صحنه هایی است که مردم در برخی از پارک های محله ای شاهد آن هستند.

  پارک محله ای بی نام و نشان در محله شهرک سجادیه (کوچه دلیران 6 ) چندین سال پیش برای اهالی محله از پول بیت المال احداث شد اما به فاصله کمی از ساخت آن عملا در غفلت مسؤولان مورد فراموشی قرار گرفت.

نبود پارکبان مستقر در بسیاری از پارک های محله ای بندرعباس از جمله همین پارک در محله سجادیه نیز دلیلی بر نابودی سریع تجهیزات و امکانات و دستگاه های بازی بچه ها در این پارک ها است که معدود مکان های تفریح کودکان وخانواده های بندرعباسی را نیز از آنان گرفته واز سوی دیگر به دلیل نبود روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های محله ای بندرعباس به پارکبان مستقر نیاز دارند

پارک های محله ای بندرعباس به پارکبان مستقر نیاز دارند