مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-28سياسي

مجمع مطالبه گران قروه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد


مجمع مطالبه گران قروه در راستای تحرک بخشیدن به حل مشکلات از سوی مسئولان با حضور معتمدین و نخبگان این شهرستان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه جمعه به میزبانی دفتر امام جمعه قروه، مجمع انتخابات مطالبه گران این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه قروه در این مجمع اظهار کرد: مقبولیت نظام در جمهوری اسلامی مقبولیت دو پایه ای است که یک پایه آن مردم و پایه دیگر اسلام است.

وی افزود: در همه حکومت های اسلامی تا مردم نخواهند حکومت شکل نخواهد گرفت لذا وظیفه مردم به قدرت رساندن حاکم است.

امام جمعه قروه اظهار داشت: اگر مردم بخواهند رژیمی مثل رژیم شاه را با ساواک و ارتش قدرتمند برکنار می کنند و مردم اگر بخواهند همه کار می توانند انجام دهند.

حجت الاسلام رستمی عنوان کرد: برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی باید از پنج مرحله عبور می کردیم اما در مرحله سوم متوقف شده ایم چرا که مرحله اول تشکیل نسل انقلاب اسلامی بود که با هزینه های زیاد انجام شد، مرحله دوم تشکیل نظام اسلامی بود و آن هم با هزینه های زیاد انجام شد، مرحله سوم تشکیل دولت اسلامی، مرحله چهارم تشکیل جامعه اسلامی و مرحله پنجم تشکیل تمدن اسلامی است که متأسفانه در مرحله سوم اسلامی سازی دولت خوب انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مطالبه گران قروه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

مجمع مطالبه گران قروه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد