مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 00:272022-05-27سياسي

حساب 100 امام نقش مهمی در رفع محرومیت روستاها دارد


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: مشارکت و کمک های مردمی به حساب 100 حضرت امام موجب خدمات و برکات فراوانی در محرومیت زدایی در کشور بوده که برجسته ترین آن ساخت مسکن برای محرومان جامعه بوده است.

- حجت الاسلام سید هادی سهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با تاکید بر لزوم تقویت حساب 100 حضرت امام، اظهار کرد: تسامح و اهمال در تقویت و زنده نگه داشتن حساب 100 حضرت امام مغایر آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

  وی، روحیه انقلابی و عملکرد جهادی را دو شاخصه مهم الگوی مدیریتی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: مشارکت و کمک های مردمی به حساب 100 حضرت امام موجب خدمات و برکات فراوانی در محرومیت زدایی در کشور بوده که برجسته ترین آن ساخت مسکن برای محرومان جامعه بوده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هرجا سخن از ساخت مسکن در اقصی نقاط کشور است نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می درخشد، اظهارکرد: به برکت حساب 100حضرت امام و همت بنیادمسکن انقلاب اسلامی سال 1410 جشن پایان مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در سراسر کشور اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب 100 امام نقش مهمی در رفع محرومیت روستاها دارد

حساب 100 امام نقش مهمی در رفع محرومیت روستاها دارد