مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 22:072022-05-27اجتماعي

آخرین وضعیت نوزاد رها شده تهرانی


سرپرست بهزیستی استان تهران، توضیحاتی جدید و تکمیلی از وضعیت نوزاد تازه پیدا شده در یکی از مناطق شهر تهران داد.

-  سمانه زمانی، سرپرست بهزیستی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس درباره کودک رهاشده در خیابان با این توضیح که سازمان بهزیستی نهاد تخصصی حوزه مخاطرات اجتماعی کودکان و نوزادان است، اظهارداشت: در پی پیدا شدن یک نوزاد رها شده در محله نازی آباد شهر تهران و اطلاع رسانی به اورژانس اجتماعی بهزیستی و خط 123 آن از طریق اورژانس 115، بلافاصله تیم سیار حضور پیدا کرده و اقدامات اولیه به فوریت صورت پذیرفت.

زمانی افزود: نوزاد در بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) بستری و ارزیابی پزشکی و اقدامات درمانی لازم از طریق تیم درمانی بیمارستان آغاز و انجام شد.

وی گفت: معاون اجتماعی بهزیستی استان به بیمارستان اعزام تا شخصاً پیگیر امور شود که بلافاصله پس از حضور در بیمارستان محل نگهداری، جلسه تخصصی با متصدیان مربوطه برگزار و تعیین تکلیف نهایی، صورت پذیرفت.

زمانی با بیان اینکه برخلاف اخبار و عکس نوشته های منتشر شده در فضای مجازی، در حال حاضر شرایط جسمی نوزاد کاملا تحت کنترل و مساعد است، اظهار داشت: با توجه به بستری بودن این نوزاد در محیطی اختصاصی، هیچ فردی حق ورود به آنجا و تهیه عکس و خبر نداشته ولذا عک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت نوزاد رها شده تهرانی

آخرین وضعیت نوزاد رها شده تهرانی