مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-27سياسي

آیت الله سعیدی: قم کوفه کوچک است


روحانیت همیشه پیشتاز میدان جهاد، ایثار و شهادت در راه خدا بوده است و کمک به مظلومین و محرومین، دفاع از حرم و مسئله کرونا نشان می دهد که روحانیت همیشه در کنار مردم و برای مردم بوده است بنابراین تخریب ها و شایعه پراکنی های دشمنان و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی، در خطبه نماز جمعه ششم خرداد 1401 که در مصلای قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فتح خرمشهر را نماد تغییر معادله تلخ به یک معادله شیرین دانستند و جهاد، عزم راسخ، از خودگذشتگی و ابتکار عمل همراه با اخلاص و توکل بر خدا را از عوامل مهم این پیروزی برشمردند همچنین توصیه کردند که در مسائل کشور نیز نیاز به مجاهد و اخلاص است و پیروزی درگرو این اعمال است.

ه نمایندگان تذکر دادند که در عزل و نصب های مدیران شهرها و استان ها دخالت نکنند و تفکیک قوا اقتضا می کند که هرکسی کار خود را انجام دهد.

ایشان ضمن تسلیت به مناسبت حادثه آبادان گفتند باید مقصران حادثه مورد پیگرد و مجازات عبرت آموز قرار بگیرند و باید از تکرار این حوادث در کشور جلوگیری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: در این حادثه عبرت هایی وجود دارد که باید توجه کرد که از جمله آن ها رعایت ایمنی ساختمان ها است و اگر کسانی بخواهند بدون رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: قم کوفه کوچک است

آیت الله سعیدی: قم کوفه کوچک است