مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-27سياسي

حضور اژه ای در نماز جمعه شهرستان پیشوا و گفت وگوی چهره به چهره با نمازگزاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (جمعه ششم خرداد) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، - رییس عدلیه با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، امروز (جمعه ششم خرداد) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پس از بازدید 4 ساعته از زندان زنان قرچک، با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفتگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آن ها پرداخت.

حضرت امامزاده جعفر (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و نواده امام جعفرصادق (ع) هستند که انوار مرقد مطهر ایشان قرنهاست که بر پهنه ایران اسلامی می درخشد.

حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده، تبدیل به رویه شود ؛ این دستوری است که رییس قوه قضاییه در چندین جلسه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی صادر کرده است؛ شخص رییس عدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اژه ای در نماز جمعه شهرستان پیشوا و گفت وگوی چهره به چهره با نمازگزاران

حضور اژه ای در نماز جمعه شهرستان پیشوا و گفت وگوی چهره به چهره با نمازگزاران