مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-27سياسي

سلسله وبینارهای درس گفتار حکمرانی خلاق و دانش بنیان برگزار می شود


سلسله وبینارهای درس گفتار «حکمرانی خلاق و دانش بنیان» که به بررسی نقش هوش مصنوعی، صنایع خلاق، شرکت های دانش بنیان و … در حکمرانی می پردازد، - سلسله وبینارهای درس گفتار حکمرانی خلاق و دانش بنیان که به بررسی نقش هوش مصنوعی، صنایع خلاق، شرکت های دانش بنیان و … در حکمرانی می پردازد، به همت دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد قطبی با بیان اینکه حکمرانی یک موضوع جدی است که متأسفانه در کشور کمتر به آن پرداخته شده است تصریح کرد: ما بصورت موردی بحث های فقه سیاسی، اندیشه سیاسی و نظام سیاسی را در کشور داریم و اندیشمندان مختلفی هم در این زمینه کار می کنند اما اینکه با زاویه دید حکمرانی، آن هم با منظومه تفکر شیعی و ولایت فقیه و با نگاه اسلامی به حکمرانی بپردازیم، کمتر مورد توجه واقع شده است.

وی افزود: در تمهید نهم کتاب مفاتیح الحیات، یک بحثی را حضرت آیت الله جوادی آملی دارند که نظرشان این است که دو نوع اجتهاد داریم که یک نوع اجتهاد نوع اول بوده و همان کار مصطلح است که مراجع معظم تقلید انجام می دهند و در واقع اثبات و استنباط حکم فقهی است که دارد انجام می شود.

مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری اشراق اضافه کرد ایشان همچنین معتقدند که وقتی حکم خداوند اثبات شد و احکام فقهی را استنباط کردیم، نحوه اجرای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله وبینارهای درس گفتار حکمرانی خلاق و دانش بنیان برگزار می شود

سلسله وبینارهای درس گفتار حکمرانی خلاق و دانش بنیان برگزار می شود