مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-27سياسي

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین


مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین با حضور رییس دانشگاه امام صادق (ع) در مصلی این شهر برگزار شد.

- ورامین- مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین با حضور رییس دانشگاه امام صادق (ع) در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسینعلی سعدی با حضور در مراسم عزاداری امام صادق (ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین که در مصلی این شهر برگزار شد اظهار داشت: ورامین منطقه شهدای مقاومت است، این منطقه همیشه قهرمان به ندای امام خمینی (ره) که یک شاگرد مکتب امام صادق (ع) پاسخ داد، که اصل این حرکت مبارزه با سلطه بود که نشأت گرفته از سیره اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) بیان داشت: مسئله تبدیل ولایت الهی به مسئله خلافت و بعداً به سلطنت موروثی بعد از رحلت پیامبر (ص) رقم خورد.

سعدی افزود: طبق اسناد تاریخی امیرالمومنین (ع) در هفتاد هزار منبر لعن می شد در حالی که صاحب منبر علی (ع) است که در این رخداد عجیب عالمان درباری نقش داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: جبر گرایی را در زمان امام صادق (ع) ترویج کردند و مسئولیت اجتماعی از دوش آحاد جامعه برداشته شد که این برخلاف سیره پیامبر (ص) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین