مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-27بين الملل

العامری: عراق قدرت امت را برای مقاومت برابر رژیم صهیونیستی را بالا می برد


رییس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد با تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در عراق، این کشور پیشگام دفاع از فلسطین و قدرت امت برای مقاومت برابر موجودیت این رژیم اشغالگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح و از فرماندهان الحشد الشعبی در عراق در خصوص تصویب قانون ممنوعیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، العامری گفت: به ملت عزیز و سرافراز عراق تبریک می گوییم که قانون جرم انگاری عادی سازی با رژیم صهیونیستی را تصویب کردند که اوج آگاهی و عشق مردم عراق به فلسطین می رساند که آرمان قدس  را  به عنوان اولین مسئله امت اسلامی می دانند.

رییس ائتلاف الفتح عراق افزود: ما از زحمات نمایندگان ملت وفادار به عهد خود هم متشکریم که تلاش مستمری در جهت وضع و تصویب این قانون تاریخی داشتند و از همه کسانی هم که خواستار تصویب این قانون شدند و از آن حمایت کردند، قدردانی می کنیم.

وی افزود: به دنبال تصویب این قانون، عادی سازی و دعوت به آن و تبلیغ برای آن جنایتی است که مجازات قانونی دارد و در نتیجه عراق پیشگام تحکیم حق فلسطین  و بالا بردن قدرت امت در افزایش روحیه مقاومت برابر رژیم صهیونیستی و موجودیت آن و نقشه های خصمانه آن راه انداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری: عراق قدرت امت را برای مقاومت برابر رژیم صهیونیستی را بالا می برد

العامری: عراق قدرت امت را برای مقاومت برابر رژیم صهیونیستی را بالا می برد