مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-27اقتصادي

2500 میلیارد تومان برای جمع شبکه های آب و فاضلاب کشور پیش بینی شده است


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای جمع آوری شبکه های آب و فاضلاب کشور پیش بینی شده که با قانون خوب بودجه امسال برای وزارت نیرو امید است این اعتبار 100 درصد تخصیص پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، پرویز اوسطی امروز در حاشیه آیین کلنگ زنی عملیات تکمیلی تصفیه خانه شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جمع آوری شبکه های فاضلاب یکی از اولویت های اصلی دولت به خاطر مشکلات زیست محیطی است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حوزه بازچرخانی آب در کشور نسبت به شاخص ها و استانداردهای جهانی فاصله زیاد داشته و در حال حاضر از بیش از 8 میلیارد مترمکعب آب مصرفی در کشور تنها یک میلیارد متر مکعب آن بازچرخانی می شود.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به جهشی شدن اعتبارات مورد نیاز در حوزه وزارت نیرو براساس قانون بودجه امسال تلاش می کنیم تا مشکلات خطوط انتقال و جمع آوری شبکه فاضلاب ها در کشور با شرعت بیشتری حل شود.

وی ادامه داد: برای جمع آوری شبکه فاضلاب کشور مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان پیش بینی شده که با توجه به قانون بودجه امسال مطمئن هستیم 100 درصد تخصیص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 میلیارد تومان برای جمع شبکه های آب و فاضلاب کشور پیش بینی شده است

2500 میلیارد تومان برای جمع شبکه های آب و فاضلاب کشور پیش بینی شده است