مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-27سياسي

با تقویت سازمان تعزیرات با متخلفین به شدت برخورد شود


از دولت انتظار می رود که به صورت شبانه روز به مسائل معیشتی و اقتصادی بپردازد و همچنین با تقویت سازمان تعزیرات با متخلفین به شدت برخورد شود.

- حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین شهر با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب شیعه جعفری اظهار کرد: امام صادق(ع) در زمان خود با سیاست و کیاست توانستند چهره واقعی حکومت ظالم و ستم کار بنی عباس را به همگان نشان دهند.

وی تاکید کرد: به رغم نامتوازن بودن قدرت نظامی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران اما مقام معظم رهبری با درایتی که داشتند امروز این قدرت نامتوازن را برعکس و جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به قدرت اول منطقه کرده اند.

هاشمی افزود: امروز ردپای این سیاست را در راه امام خمینی(ره) و مواضع و تصمیم گیری های مقام معظم رهبری می بینیم.

امام جمعه شاهین شهر ضمن تبریک انتخاب مجدد حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میم و برخوار به عنوان دبیر هیات رییسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های یک نماینده جامع عمل بپوشانند.

  وی در ادامه با تسلیت جان باختگان هموطنان در حادثه ساختمان مترو پل گفت: از دولت و قوه قضاییه انتظار داریم با عوامل پیدا و پنهان این حادثه که باعث بروز این فاجعه شده است برخورد قاطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تقویت سازمان تعزیرات با متخلفین به شدت برخورد شود

با تقویت سازمان تعزیرات با متخلفین به شدت برخورد شود