مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-27سياسي

وام های کشاورزی در پل دختر امهال شود


با توجه به خشک سالی و کاهش نزولات جوی در منطقه، دولت وام های کشاورزان پل دختری را امهال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در پل دختر حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در شرایط خشک سالی و بحران کم آبی با توجه به این که کشاورزی شغل غالب مردم پل دختر است و آنان با مشکل مواجه شدند، دولت باید در این رابطه خسارات مردم را جبران و آنان را باری کند.

وی افزود: بر اساس آمار جهاد کشاورزی، شهرستان پل دختر حدود 30 هزار هکتار سطح زیر کشت در سال جاری داشته که از این میزان 6 هزار هکتار کشت آبی و حدود 90 درصد ازکشت های دیم بر اثر خشک سالی تلف شده ، از بین رفته و قابل برداشت نیست.

امام جمعه پل دختر گفت: حدود 11 هزار هکتار مزارع کشاورزی مردم پل دختر بیمه شدند که انتظار می رود شرکت های بیمه در این شرایط سخت و ضخیم تنگ نظری نکنند، چراکه امید کشاورزان به این گونه کمک ها است.

وی افزود: دولت وام های سیل زدگان پل دختر را که امهال نکرد، حداقل وام های کشاورزی را گر چه هزینه نیز برای دولت ندارد اما پول یکی 2 سال تنفس از کشاورز گرفته می شود و چاره ای جز این کار نیست را امهال کند.

موسوی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این فرمایشات، بسیار حائز اهمیت و دارای نکات کلیدی بود که اگر به آن جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های کشاورزی در پل دختر امهال شود

وام های کشاورزی در پل دختر امهال شود