مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-27سياسي

مسئولان باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند


مسئولان باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند.

- ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مسئولان باید به صورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: وظیفه مسئولان و کارگزاران برنامه ریزی منسجم و کافی شبانه روزی است و باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند.

وی افزود: از سیره های آموزنده امام صادق (ع) سیره معیشتی ایشان است و در این شرایط اقتصادی می تواند برای ما الگو بوده و آموزندگی داشته باشد و کسانی که زمام امور کشور را دست دارند به آن توجه کنند.

وی تاکید کرد: کشور ما این ظرفیت را دارد که زندگی مردم بهبود پیدا کند اما مشکل ما در بخش مدیریت و جایی است که برخی از زالو صفتان خون مردم را در شیشه می کنند و باید جلوی آنها گرفته شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: چنانچه مدیریت درستی در تولید، توزیع و مصرف داشته باشیم آنقدر به مردم فشار وارد نخواهد شد و همانگونه که رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش و اطلاع رسانی هستند مسئولان نیز با برنامه ریزی و کار جهادی نگرانی مردم را از بین ببرند.

وی به ساخت و سازهای بدون مجوز در استان نیز اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهای نامناسب در استان ایلام انجام می شود و گزارش های ناخوشایندی در این زمینه به گوش می رسد که به مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند

مسئولان باید بصورت جهادی برای کنترل بازار تلاش کنند