مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-27سياسي

مجلس به دنبال صیانت از منافع کشور/ قوانین روی کاغذ نماند


امام جمعه آرادان با بیان اینکه قانون لغو تحریم ها و صیانت از منافع ایران بهترین کار مجلس بود، گفت: این قانون در برابر امتیازات دولت قبل به غرب مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره به هفته مجلس و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان بیان کرد: امیدواریم که قوانین مصوب مجلس انقلابی تنها بر روی کاغذ نماند و به خوبی و به درستی توسط قوای دیگر به خصوص دولت و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی و صیانت از منافع ایران بهترین کار مجلس بود افزود: در آغاز مجلس یازدهم این اقدام راهبردی در حالی صورت گرفت که دولت قبل و مجلس گذشته به غرب امتیازات فراوانی داده بود و متأسفانه عقب نشینی کردیم و اکثر مراکز هسته ای یا تعطیل شدند و یا نیمه کاره ماندند.

امام جمعه آرادان تاکید کرد: مجلس در ابتدای کار خود قانون را مصوب کرد تا با طرف غربی مقابله با مثل کنیم یعنی اگر تحریم کردند آزمایش ها و غنی سازی هسته ای را افزایش دهیم زیرا دولت روحانی غنی سازی را به زیر 5 درصد کاهش داده بود و امروز شاهد هستیم که این وضعیت تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال صیانت از منافع کشور/ قوانین روی کاغذ نماند

مجلس به دنبال صیانت از منافع کشور/ قوانین روی کاغذ نماند