مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

رفع مشکلات اقتصادی با همراهی مردم و دولت محقق می شود/ با متخلفان جدی برخورد شود


امام جمعه همدان با بیان اینکه اقتصاد متزلزل آزاردهنده است و باید برای مقابله با این اقتصاد برنامه داشت گفت: یک بخش مهم رفع مشکلات اقتصادی به مسئولان و سیاست های دولت بازمی گردد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه در نگاه امام صادق(ع) و اسلام برای حرکت در راستای معنویت رفاه اقتصادی ضرورت دارد اظهار کرد: اگر جامعه رفاه اجتماعی حتی به صورت نسبی نداشته باشد حرکتش به سمت معنویت کند و حتی متوقف می شود.

وی افزود: اسلام به مسأله رفاه اقتصادی جامعه توجه ویژه دارد و در برخی از روایات آمده که مسئولان موظفند رفاه اقتصادی را در جامعه فراهم کنند و سیاست های اقتصادی نیز باید به نحوی باشد که گرانی ها و تورم در جامعه کنترل شود.

 امام جمعه همدان با بیان اینکه مسئولان هم اذعان دارند با دستور دادن مشکلات اقتصادی حل نمی شود تصریح کرد: سیاست های اقتصادی باید تبیین شود تا گرانی ها کنترل شود.

وی با بیان اینکه از نظر امام صادق(ع) گرانی ها باعث بداخلاق شدن افراد می شود ادامه داد: اگر قیمت ها گران باشد و درآمد مردم کفاف مخارج ضروری زندگی را ندهد، امانتداری در جامعه آسیب می بیند و ممکن است برخی از افراد به سمت احتکار حرکت کنند یا به سمت خریدهای بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اقتصادی با همراهی مردم و دولت محقق می شود/ با متخلفان جدی برخورد شود

رفع مشکلات اقتصادی با همراهی مردم و دولت محقق می شود/ با متخلفان جدی برخورد شود