مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

برخورد جدی با محتکران و گران فروشان صورت گیرد


باید با متخلفان اقتصادی که در این شرایط با گران فروشی، کم فروشی و احتکار سعی بر ضربه زدن به کشور دارند برخورد جدی صورت گیرد.

- به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه چهارباغ اظهار کرد: 🟩آنچه از سیره معیشتی و اقتصادی امام صادق (ع) به دست می آید انصاف ورزی اسلامی است.

وی بیان کرد: در نظام مدیریت فرهنگی انقلاب و جمهوری اسلامی روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها روز دختر نامیده شده است.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: اینکه از قدیم الایام در برخی از فرهنگ ها پسر را بر دختر برتری می دادند، در فرهنگ اهل بیت علیهم السلام باوری جاهلانه و منحط است.

وی خاطرنشان کرد: رابرت مُرداک یهودی صهیونیست مشهور به غول رسانه ای و امپراطور رسانه ای دنیا در مصاحبه ای در سال 2010 گفته است که برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و من قصد دارم تا موضوع مادر را در دستور کار خود قرار دهم.

محمدی با اشاره به ضرورت تبیین رسانه ای طرح هدفمندی یارانه ها گفت: باید با متخلفان اقتصادی که در این شرایط با گران فروشی، کم فروشی و احتکار سعی بر ضربه زدن به کشور دارند برخورد جدی صورت گیرد.

وی متذکر شد: 🥀استعمال دخانیات (سیگار و قلیان)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با محتکران و گران فروشان صورت گیرد

برخورد جدی با محتکران و گران فروشان صورت گیرد