مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

نظارت دقیقی بر طراحی و ساخت ساختمان ها صورت گیرد/مسوولان ساده زیستی باشند


امام جمعه زنجان به حادثه فروریختن ساختمانی در آبادان اشاره و ضمن اظهار تأسف از این حادثه گفت: باید نظارت دقیق در طراحی و ساخت ساختمان ها اعمال شده و قوانین سخت گیرانه ای در این خصوص وضع شود تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به عنوان رییس مذهب جعفری و با اشاره به جایگاه والای علمی آن امام، اظهار کرد: امام صادق (ع) حجت الهی، مدل و الگو عینی و علنی مکتب اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر علم والای امام محمدباقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) که تاثیر زیادی بر مکتب تشیع داشتند، افزود: مکتبی که بنای آن را امام محمدباقر (ع) و امام جعفر صادق (ع) پایه گذاری کردند، موجب شد که امروز مکتب و فقه تشیع، غنی ترین مکتب در دین مبین اسلام باشد.

وی به روایات وارد شده از ائمه مبنی بر رعایت انصاف اشاره و با بیان اینکه انصاف باید در همه ارگان ها و آحاد جامعه رعایت شود، خاطرنشان کرد: یکی از محکم ترین و مهم ترین مسائلی که خداوند بر بندگان واجب کرده، رعایت انصاف است چنانکه امیرالمومنین علی (ع) در این خصوص فرموده است: هر کس می خواهد به خداوند نزدیک شود، باید انصاف را رعایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دقیقی بر طراحی و ساخت ساختمان ها صورت گیرد/مسوولان ساده زیستی باشند

نظارت دقیقی بر طراحی و ساخت ساختمان ها صورت گیرد/مسوولان ساده زیستی باشند