مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-27سياسي

شیعه آشنایی با مکتب عاشورا را مدیون امام صادق (ع) است


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش امام صادق (ع) در تبلیغ مکتب عاشورا، گفت: روشنگری های ایشان سبب شناخت شیعه از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) شد.

- آستارا- نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش امام صادق (ع) در تبلیغ مکتب عاشورا، گفت: روشنگری های ایشان سبب شناخت شیعه از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله احمد پروایی ظهر جمعه در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلای آستارا اظهار گرد: شرکت در مراسم اهل بیت (ع) از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از حضور پرشور مردم آستارا در مراسم عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، گفت: این حرکت بیانگر مودت و محبت نسبت به خاندان اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به نقش امام جعفر صادق (ع) در ترویج مذهب شیعه، افزود: اینکه با حضور امیر المومنین علی (ع)، امام صادق (ع) را مؤسس مذهب شیعه نامیدند دلیل آن به نقش آفرینی ایشان بر هدایتگری و هدایت جامعه و نقش آفرینی آن حضرت در ترویج و ارتقا مذهب تشیع بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه آشنایی با مکتب عاشورا را مدیون امام صادق (ع) است

شیعه آشنایی با مکتب عاشورا را مدیون امام صادق (ع) است