مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-27سياسي

لزوم احیای فرهنگ ایثار و شهادت/ یک شب هفته برای شهدا باشد


امام جمعه رویان با بیان اینکه به موضوع احیای فرهنگ ایثار و شهادت کمتر توجه شده است، گفت: اختصاص یک شب در هفته به شهدا اقدامی کوچک اما مؤثر و فراگیر در این راستا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس معصومی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای روحانی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در بسیاری از مناطق کشور تداوم راه حوزه علمیه این امام بزرگوار را بر ما بیش از پیش آشکار می کند، ابراز داشت: امروز می بایست با تاسی از شهدا و به کار گیری سیره آنها در امور جاری زندگی خود راه آنها را ادامه دهیم.

وی افزود: موضوع تکریم خانواده های شهدا طی سنوات اخیر با تشکیل مراسم یادواره شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا اقدام خوبی که توانست قدری از دغدغه های خانواده های این عزیزان را بکاهد و سیره و روش زندگی آنها را در جامعه بازگو کند.

امام جمعه رویان ضمن بیان اینکه بعضاً ایجاد تسهیلات مناسب برای خانواده های شهدا اقدامات خوبی صورت گرفت، ابراز داشت: این موضوع به تنهایی کافی نیست و اصل جریان در این جمله خلاصه می شود که در راستای تداوم راه شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت کمتر توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای فرهنگ ایثار و شهادت/ یک شب هفته برای شهدا باشد

لزوم احیای فرهنگ ایثار و شهادت/ یک شب هفته برای شهدا باشد