مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-27اجتماعي

ترافیک 2 کیلومتری در مرزن آباد/کندوان از ساعت 18 یک طرفه می شود


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین دو کیلومتری در محور کندوان، گفت: این محور از ساعت 18 از مسیر مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود.

- رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین دوکیلومتری در محور کندوان، گفت: این محور از ساعت 18 از مسیر مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده های استان در گفت وگویی، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین دو کیلومتری در محدوده مرزن آباد و ترافیکی پرحجم در محورهای سوادکوه، هراز و کیاسر هستیم.

وی افزود: باتوجه به افزایش حجم ورودی در جاده های شمال از روز چهارشنبه هفته جاری، بحث اعمال محدودیت های ترافیکی برای سهولت تردد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت تردد از ساعت 15 امروز در محور کندوان، اضافه کرد: محور کندوان از ساعت 18 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مسوول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا 24 امروز از محور هراز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک 2 کیلومتری در مرزن آباد/کندوان از ساعت 18 یک طرفه می شود

ترافیک 2 کیلومتری در مرزن آباد/کندوان از ساعت 18 یک طرفه می شود