مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-27سياسي

رفع معضلات دماوند با همفکری/مشکلات مردم با خودرایی حل نمی شود


امام جمعه دماوند بر لزوم رفع معضلات شهر با همفکری تاکید کرد و گفت: اداره دماوند نیاز به همفکری دارد با استبداد و خود رأیی کارها اصلاح نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخطاب به نمایندگان فرمودند مصلحت شما را می خواهم، واقعاً نباید دخالت کنید در انتصابات و استفاده از نظر مشورتی نماینده مجلس فرق می کند با فشار آوردن برای اینکه شخصی را در مسئولیتی قرار دهند.

فتاح دماوندی بیان داشت: ما در خطبه آذر ماه سال گذشته به مناسبت روز مجلس تذکر دادیم که سهم خواهی از دولت در تعیین مسئولین خلاف نظر رهبری است اما برخی آقایان ناراحت شدند که چرا گفتید و شاهد درست بودن تذکر ما کلام رهبری است که دوباره مؤکدا درباره عدم دخالت نمایندگان در انتخابات سفارش کردند، اما برخی نمایندگان در تعیین دهیار هم دخالت می کنند، شما اگر در انتخاب رییس فلان اداره یا شهردار یا دهیار فشار آوردید و مردم عملکرد خوبی از آنها ندیدند، کم کاری ها و نارضایتی مردم به پای شما هم نوشته می شود و همه مسئولین باید به وظایف اصلی خود بپردازند و از اشتغال به کارهای غیر مرتبط خودداری کنند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: جامعه ما با معضل بیکاری، اعتیاد، طلاق سرقت و گرانی مواجه است، اینها مسائل مهم شهرستان دماوند هم هست و مردم از افزایش چند برابری اجاره مسکن نگران هستند، چه کسی پاسخگوی مشکل کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معضلات دماوند با همفکری/مشکلات مردم با خودرایی حل نمی شود

رفع معضلات دماوند با همفکری/مشکلات مردم با خودرایی حل نمی شود