مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-27ورزشي

توصیه های اژه ای در خصوص نحوه مواجهه با مددجویان زن


رییس قوه قضاییه در خصوص نحوه مواجهه با مددجویان زن و ظرافت هایی که زندانبانان ندامتگاه زنان باید به آن مجهز باشند توصیه هایی داشت که رفتار حسنه و صبوری مهم ترین آنها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه بازدیدهای میدانی و آسیب شناسانه خود از مراکز و مراجع قضایی، امروز (جمعه ششم خرداد) از زندان زنان قرچک بازدید کرد.

رییس دستگاه قضا در جریان این بازدید که 4 ساعت به طول انجامید، ضمن سرکشی از بخش های مختلف زندان زنان قرچک، از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان آن و کادر ندامتگاه آشنا شد و دستورات مقتضی را به مسئولان ذی صلاح صادر کرد.

سرکشی به تمامی سالن هان زندان زنان قرچک همچنین بخش قرنطینه، دارالقرآن، مجموعه ورزشی این ندامتگاه، کتابخانه مرکزی، کارگاه های اشتغالزایی، فنی وحرفه ای، صنایع دستی و آشپزخانه ندامتگاه، بخش هایی از بازدید امروز رییس قوه قضاییه بود.

رییس قوه قضاییه در ابتدای این بازدید، طی نشستی با مسئولان و کارکنان زندان زنان قرچک، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جعفرصاق (ع)، به بیان فضائل و مناقب آن امام همام پرداخت و با اشاره به سختی ها و مشقت هایی که ائمه اطهار علیهم السلام در راه تربیت و تحول انسان ها در عصر خود، متحمل شده اند، اظهار کرد: حضرت زهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های اژه ای در خصوص نحوه مواجهه با مددجویان زن

توصیه های اژه ای در خصوص نحوه مواجهه با مددجویان زن