مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-27سياسي

پیام شهدای روحانی اجتناب از معصیت و اطاعت از خداوند متعال است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا امروز نه وظیفه بلکه یک تکلیف همگانی است، گفت: پیام شهدای روحانی اجتناب از معصیت و اطاعت الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در مراسم اجلاسیه شهدای روحانی به میزبانی مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری این قبیل مراسم گرامیداشت یاد و خاطره همه علمای استان به ویژه شهر شاهرود، شهر دین و دینداری است، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که آرامش و آسایش امروز ما در نتیجه دلیری، شجاعت و ایستادگی همین افرادی که جلوی تجاوز دشمن را گرفتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور اشغال شود.

وی با بیان اینکه پیام شهدای روحانی اجتناب از معصیت و اطاعت از خداوند متعال است، افزود: امروز می طلبد تا برای جلوگیری از توطئه های دشمن این پیام شهدا را به خود و دیگران گوشزد کرده و آن را سرلوحه امور جاری قرار دهیم و این یکی دیگر از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تقدیر از روند خوب برگزاری جلسات قرارگاه عفاف و حجاب در استان با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به اهداف مورد نظر فاصله وجود دارد، گفت: برای پر کردن این فاصله می بایست فرهنگ عفاف و حجاب در استان نهادینه سازی شده تا نگرانی ها و دغدغه ها برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شهدای روحانی اجتناب از معصیت و اطاعت از خداوند متعال است

پیام شهدای روحانی اجتناب از معصیت و اطاعت از خداوند متعال است