مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 12:422022-05-27بين الملل

کودکان بیشتر از نیروهای پلیس قربانی تیراندازی در آمریکا


بر اساس آمارها، تعداد کودکانی که از ابتدای سال 2022 قربانی تیراندازی در آمریکا شده اند، از نیروهای پلیس این کشور که حین انجام وظیفه کشته شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس داده های جدید، تعداد کودکانی که امسال (2022) در ایالات متحده در تیراندازی کشته شده اند، بیشتر از تعداد نیروهای پلیس است که در حین انجام وظیفه هدف تیراندازی قرار گرفته و جان خود را از دست داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک ، پایگاه اینترنتی یادبود ماموران کشته شده حین انجام وظیفه (Officer Down Memorial Page) که مرگ ماموران پلیس در سراسر ایالات متحده را ثبت و از آن ها تجلیل می کند، علاوه بر نشان دادن تصویری از نیروهای متوفی، محل استقرار آن ها، تاریخ مرگ و علت آن را نیز نشان می دهد.

بر اساس داده های این پایگاه، در سال 2022 تاکنون، 20 نیروی پلیس آمریکا بر اثر تیراندازی کشته شده اند؛ در مقایسه، بر اساس داده های جمع آوری شده توسط سازمان خبری مستقل Education Week، در سال 2022، 24 دانش آموز در آمریکا بر اثر تیراندازی در مدرسه جان باخته اند.

در گزارش این سازمان آمده است: تیراندازی های مدرسه که برای دانش آموزان، معلمان، والدین و جوامع وحشتناک است، همیشه بحث های دو قطبی را در مورد حقوق اسلحه و ایمنی مدارس برانگیخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بیشتر از نیروهای پلیس قربانی تیراندازی در آمریکا

کودکان بیشتر از نیروهای پلیس قربانی تیراندازی در آمریکا