مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-27اجتماعي

استانداردسازی بیش از 150 تاسیسات گردشگری در مازندران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، از استانداردسازی بیش از 150 تاسیسات گردشگری در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: در بحث استانداردسازی تاسیسات گردشگری  بیش از 200 دفتر خدمات مسافرتی، و بیش از 150 تاسیسات استانداردسازی شدند.

وی با بیان اینکه  تاسیسات گردشگری براساس آیتم های مربوط به تاسیسات تجهیزات و نیروی انسانی با شاخص های موردنظر، ارزیابی می شوند، افزود: در مجموع می توان گفت وضعیت استانداردسازی تاسیسات گردشگری مطلوب است که البته افزایش تاسیسات موجبات افزایش کیفیت در حوزه خدمات به گردشگران را به دنبال خواهد داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برگزاری آزمون جامع گردشگری هماهنگ کشوری مربوط به فراگیران دوره های مدیریت فنی دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، طبیعت گردی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابی ضوابط تاسیسات و مدیر فنی طرح تطبیق استانداردسازی روز جمعه 6 خرداد ماه خبر داد و یادآور شد: این آزمون باحضور 226 نفر شرکت کننده در دانشکده امام محمدباقر ساری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی بیش از 150 تاسیسات گردشگری در مازندران

استانداردسازی بیش از 150 تاسیسات گردشگری در مازندران