مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-27سياسي

لزوم ساماندهی 1.8 میلیون نفر فاقد توان بازیابی در تامین اجتماعی روستایی


وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای یک میلیون و 800 هزار نفری که توان بازیابی ندارند، آن ها را در قالب تأمین اجتماعی روستایی ساماندهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، علی آقامحمدی در همایش جهادگران امیدآفرین وزارت مردم با تبریک سالروز حماسه سوم خرداد و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حسن صیادخدایی گفت: رسالت جمهوری اسلامی و یک حکومت اسلامی، برقراری عدالت در جامعه است.

وی با بیان اینکه جامعه ای که در آن فاصله ها مناسب نیست، عدالت و مساوات وجود ندارد، ادامه داد: حکومت اسلامی باید به کسانی که مستعد هستند و توان لازم را برای انجام امور دارند، رسیدگی و زمینه رشد و پیشرفت آنها را مهیا کند.

وی با بیان اینکه در ایران یک میلیون و هشتصد هزار نفر غیرقابل توانمندسازی هستند، ادامه داد: لیست این افراد با کد ملی مشخص شده است و بنابراین باید به این افراد کمک رسانی شود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: قرار نیست که ما جای آنها بنشینیم و تصمیم گیری کنیم و اولین مسئله ای که باید روابط عمومی ها بر آن تمرکز کنند، این است که مردم چه می خواهند و اولویت ها را درست تشخیص دهند تا مطابق نظر آنها کار شود که همین موضوع باعث رشد جامعه نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی 1.8 میلیون نفر فاقد توان بازیابی در تامین اجتماعی روستایی

لزوم ساماندهی 1.8 میلیون نفر فاقد توان بازیابی در تامین اجتماعی روستایی