مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-27سياسي

گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه آبادان تا 2 هفته آینده آماده می شود


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به سفر روز گذشته تیم اعزامی این کمیسیون به محل حادثه متروپل آبادان، گفت: گزارش نظارتی کمیسیون، تا 2 هفته آینده تکمیل و در صحن مجلس قرائت می شود.

- اسماعیل حسین زهی نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر روز گذشته خود و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس به شهرستان آبادان و حضور در محل حادثه متروپل، اظهار داشت:  با توجه به مأموریتی که رییس مجلس به کمیسیون عمران محول کرده، برای بررسی ابعاد حادثه و نیز عرض تسلیت به مردم قهرمان آبادان به محل حادثه رفتیم.

وی ادامه داد: آنچه در بررسی ها به دست آمد، نشان می دهد که برای امدادرسانی تعامل بسیار خوبی بین دستگاه های مختلف امدادی و خدمات رسان برقرار است و در رأس آنها وزیر محترم کشور در صحنه حضور دارد و عملیات امدادرسانی را فرماندهی می کند.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گروه های مختلف مردمی هم به طور داوطلبانه برای کمک به امدادرسانی در صحنه حضور دارند، اما با توجه به خطر ریزش باقیمانده برج، تصمیم گرفته شده است که گروه های مردمی از صحنه خارج شوند تا خطری آنها را تهدید نکند و امکان امدادرسانی بهتر فراهم شود، چون هر لحظه امکان ریزش بخش دیگر این برج دوقلو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه آبادان تا 2 هفته آینده آماده می شود

گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره حادثه آبادان تا 2 هفته آینده آماده می شود